Logo OSTRAVA!!!
Jednoduché a nadčasové tiskací písmo, tři vykřičníky a modrá barva vycházející z heraldické tradice města. To je logo Ostravy.
CHROMOTION
OSTRAVA!!! Logo, které se prosadilo i na silnicích
Před 10 lety spatřilo světlo světa nové logo Ostravy. Jednoduché, moderní, energické a zároveň trochu provokativní. Právě tahle kombinace se po letech ukázala jako skvělá volba. Důkazem jsou i propagační a památeční předměty s tímto logem, které jsou u lidí velmi oblíbené. A mezi ně patří i samolepky na auta pocházející právě z dílny RATHGEBER.
Logo OSTRAVA!!! potkáte na každém kroku i kilometru
Logo, za kterým stojí přední pražské grafické studio Najbrt, poznáte snadno. Jednoduché, nadčasové a dobře čitelné tiskací písmo, tři vykřičníky a modrá barva vycházející z heraldické tradice města. „Ty vykřičníky ze začátku někteří vnímali negativně, hodně se o tom mluvilo, hodně lidí logo úplně nechápalo a nepřijímalo. Ale postupem času se toto logo ukázalo jako dobrá volba a hodně Ostravanů ho vzalo za své,“ vysvětluje Jiří Šimon z OSTRAVAINFO!!!.
S logem se teď můžete setkat prakticky na každém kroku – narazíte na něj na veškerých oficiálních materiálech města Ostravy, veřejných městských budovách, ale i na tričkách, hrnečcích nebo magnetkách. Zkrátka na všech předmětech dostupných v ostravských infocentrech a v e-shopu. Jedním z nejoblíbenějších předmětů jsou momentálně samolepky na auta, které zdobí auta mnoha Ostraváků.
„Na začátku byla sázka na patriotismus místních a pak také celkem velká poptávka po různých formách městského heraldického znaku, který by se dal nalepit na auto. Vzhledem k tomu, že Ostraváci jsou na své město opravdu hrdí a rádi se pochlubí, to začalo dobře fungovat,“ vzpomíná na začátky samolepek na auta Jiří Šimon z OSTRAVAINFO!!!.
Šampaňské Carbon: Oficiální nápoj vítězů Grand Prix
Vysoké požadavky na odolnost? CHROMOTION byl jasnou volbou
Samolepky na auto musí vydržet opravdu hodně. Přímé slunce, déšť, bláto i počasí pod nulou. „Hledali jsme nějakou technologii, která by si dokázala poradit s náročnými podmínkami provozu, a proto jsme se rozhodli právě pro CHROMOTION,“ vysvětluje Jiří Šimon. Kromě toho se CHROMOTION chlubí jednoduchou aplikací. I přesto, že je logo OSTRAVA!!! odolné a neodlepí ho ani sněhová vánice, na auto se připevňuje stejně snadno jako obyčejná samolepka. Stačí odstranit spodní fólii a přilepit. Vrchní, krycí fólie zajistí, že budou písmenka nalepená hezky a stejně daleko od sebe i bez měření.
Nový přírůstek do rodiny
„Co se rozměrů týče, zůstali jsme u varianty, kterou už máme v prodeji poměrně dlouhou dobu a která se osvědčila. Novinkou je ale samolepka v modré barvě. Ta krásně vynikne na autech světlejší barvy,“ dodává Jiří Šimon. „Troufám si tvrdit, že samolepku s logem má na svém autě už většina Ostraváků. Je to jeden z nejoblíbenějších suvenýrů, které prodáváme,“ dodává.
Pokud se vám samolepka na auto zalíbila, můžete si ji pořídit na některém ze šesti informačních center OSTRAVAINFO!!!, na e-shopu www.ostravainfo.cz… Anebo si nechte vyrobit tu svou. Třeba pro vlastní firmu nebo produkt. Stačí najít více informací o CHROMOTION a kontaktovat nás – třeba se žádostí o vzorek.