Jsme schopni vyrobit jakýkoliv personalizovaný štítek s vaším jménem
RATHGEBER DIGITAL
Personalizované štítky pro vaše výrobky. Díky online řešení
Ať už se jedná o milostné vyznání na flakonu parfému, nebo jméno kapely na kytaře, s mylabel.one lehce dodáte osobní nádech každému předmětu.
Průmyslově vyráběné výrobky mají své výhody: jejich kvalita je vysoká, a přitom je lze vyrábět levně a ve velkém. Na druhou stranu jsou ale takové produkty méně osobní.
S pomocí moderních technologií však můžete využívat všech výhod sériové výroby a zároveň vyrábět jedinečné, individuálně navržené předměty. Jak? RATHGEBER vyvinul chytré řešení tohoto problému. Online konfigurátor mylabel.one se lehce přizpůsobí různým požadavkům i typům výrobků.
„Díky mylabel.one nepotřebujete mít obrovský rozpočet k tomu, abyste mohli nabízet personalizované předměty.“
Vývoj a práce na mylabel.one nám zabrala více než rok a půl. Výsledkem je nástroj, který každé firmě nabízí možnost efektivně proměnit své sériové výrobky v jedinečné kousky. S mylabel.one mohl například výrobce parfémů nabídnout svým zákazníkům možnost navrhnout si vlastní znak na flakonu. Ať už se jednalo o krátký milostný dopis, fotografie, nebo jméno na etiketě, každá upravená lahvička dostala velmi osobní nádech. „Personalizace je jednou z nejoblíbenějších úprav štítků. Lyžařské helmy, cestovní zavazadla, kytary, kola – vylepšit a upravit můžete téměř jakýkoli předmět, na který si vzpomenete,“ vysvětluje Martin Uhrinec, vedoucí obchodního oddělení RATHGEBERu.
Mnoho studií se zaměřilo na to, jaký přínos taková dekorace nebo osobní věnování přináší. Vídeňský profesor Dr. Nikolaus Franke a obchodní konzultant Dr. Christoper Hader v roce 2014 zjistili, že zákazníci, kteří se mohou podílet na výsledném vzhledu svých hodinek, jsou ochotni zaplatit o 66 % více oproti ceně, za kterou se běžně prodávají. „Jakmile má zákazník možnost něco navrhnout a podílet se na konečném vzhledu daného předmětu, už se nejedná o sériový výrobek,“ doplňuje Martin Uhrinec.
Řešení na míru nutně nemusí být drahé
S mylabel.one výrobce určí, v jakém rozsahu může zákazník produkt upravovat. Firemní design by měl zůstat nedotčený, dál už se ale kreativitě meze nekladou. Zákazníci si mohou sami navrhnout například podobu vzorů, barev nebo fotografií a upravit si předmět podle svých představ. Výsledek si pak prohlédnou na mylabel.one, kde návrh převedou do 3D vizualizace. „Teoreticky si můžete vymyslet opravdu cokoli,“ říká Martin Uhrinec, „každý krok s našimi zákazníky konzultujeme a snažíme se jim poradit, které možnosti jsou v daném případě nejvhodnější. Chceme jim poskytnout skutečně užitečné řešení.“ Také v tomto případě se mylabel.one spoléhá na odborné znalosti firmy RATHGEBER. „Můžeme vyrobit rozmanité emblémy, vzory, nápisy i jednotlivá písmena v různých provedeních a materiálech. Chceme využít obrovského potenciálu, který personalizace předmětů nabízí.“
Pokud se například výrobce jízdních kol rozhodne, že dá svým zákazníkům možnost podílet se na podobě určitých ozdobných dílů nebo emblémů online, můžeme mylabel.one integrovat do stávajícího e-shopu výrobce. Konkrétní díly, které si zákazníci navrhnou, jsou pak vyráběny v běžné RATHGEBER kvalitě na základě online objednávky, a to i v případě, že se jedná pouze o jedinou položku. Naopak pro menšího výrobce kytar, který nemá svůj vlastní e-shop, bude snadnější využívat konfigurátor mylabel.one na svém počítači, na kterém pak může různé varianty a podoby produktu zákazníkům ukazovat. „Neposkytujeme řešení pouze velkým firmám,“ říká Martin Uhrinec, „personalizace je vhodná i pro malé podnikatele.“ RATHGEBER podnikům nabízí širokou škálu služeb od implementace konfigurátoru po zpracování objednávek, jejich balení a dodání. Nebo pouze individuální služby.
P. Lewandowski, projektový manažer RATHGEBERu, vyzdvihuje další výhodu mylabel.one: „Mnoho výrobců díky internetu ztratí přímý kontakt se svými zákazníky. Personalizace jim jej může vrátit zpět.“ Nabízí totiž zákazníkům skutečnou přidanou hodnotu, pokud si mohou personalizované produkty objednat přímo u výrobce nebo od autorizovaných distributorů. Ti se zase těší z bližšího vztahu se zákazníky. „Mylabe.one vytváří oboustranně výhodnou situaci,“ říká Uhrinec. „Koncový zákazník získá jedinečný výrobek a výrobce získá zákazníka, kterého zná.“
Více informací najdete na mylabel.one.