<<<

Výroba loga na míru – RATHGEBER | © RATHGEBER, k.s.
REKLAMNÍ PŘEDMĚTY

Reklamní předměty nejsou jako před lety. Dárky na míru ale vyrobíte snadněji.

Dárkové předměty fungují pořád skvěle. Představují totiž jedinečnou šanci, jak dostat své logo ke koncovému zákazníkovi či partnerovi firmy – přímo do jeho domova či kanceláře. A to na dlouhou dobu.

Z výzkumu Advertising Specialty Institute (ASI) vyplynulo, že většina lidí si nechává propagační předměty v průměru 8 měsíců. Přesný čas závisí na typu produktu – například deštníky nám vydrží 14 měsíců, čepice jen 7 měsíců. V dnešní době, kdy jsou lidé zaplaveni reklamní tvorbou, je ale potřeba o dárcích přemýšlet. Firemní propisky už zdaleka nemají takový úspěch, jako tomu bylo dříve.

Mají reklamní předměty v dnešní době ještě smysl? 

Pokud přemýšlíte, jestli už nejsou obrandované dárky přežitek, máme pro vás jednoznačnou odpověď. Nejsou. I přesto, že na průměrného Čecha dnes útočí více než 36 reklam denně, reklamní předměty stále patří mezi velmi účinné techniky, jak šířit dobré jméno své firmy. Velmi pozitivně totiž ovlivňují vnímání značky, a to jak ze strany zákazníků, tak i partnerů.

Pokud chcete mít skladbu reklamních předmětů pestrou nebo ji pružně obměňovat, vyplatí se vám spíše výroba samotných log. Ty si pak na vybrané předměty sami jednoduše přilepíte.

Moderní řešení – vyrobte si jen loga a dárky měňte dle potřeby  

Pokud chcete připravovat dárky na míru, můžete mít s objednávkou reklamních předmětů trochu problém. Často se vyrábějí až od desítek či stovek kusů. Pokud tak chcete mít skladbu reklamních předmětů pestrou nebo ji pružně obměňovat, vyplatí se vám spíše výroba samotných log. Ty si pak na vybrané předměty sami jednoduše nalepíte. Nebude vás navíc omezovat, zdali umí výrobce označit daný předmět, či nikoli.

„Rádi podporujeme české výrobce. Koupíme krásnou svíčku z chráněné dílny, med od farmáře nebo sadu nožů od českého výrobce. Svoje štítky máme v zásobě a dolepíme je, kam potřebujeme“ říká Oľga Königová ze společnosti RATHGEBER.

Barvy štítků, log i emblémů jsou dobře odolné proti povětrnostním vlivům, UV záření, mechanickému namáhání, minerálním olejům, kyselinám i dalším látkám. Můžete je tak bez obav z vyblednutí připevnit třeba na sluneční brýle.

V RATHGEBERu vám rádi vytvoříme plastová i textilní loga,
emblémy, nápisy nebo 3D hliníkové štítky, které pak
můžete připevnit takřka na cokoli.

Značku na reklamní předmět jednoduše nalepíte nebo nažehlíte 

Ke každému produktu dostanete speciální lepidlo spolu s návodem, jak postupovat. Kromě tištěné verze jsou pak na stránkách RATHGEBER k dispozici i praktické video návody . „Zákazníkům připravujeme navíc různé aplikační pomůcky a šablony, které jim práci usnadní. Samotná aplikace loga na předmět je pak velmi jednoduchá,“ dodává Oľga Königová.

Díky nové aplikaci na textil – FLEXXLINE upevníte logo snadno i na trička, tašky nebo pracovní oděvy. Od loňského roku jsou v rámci promo produktů v kurzu také outdoorové oděvy, můžete tak zákazníky potěšit třeba funkčním prádlem. Loga na textil jednoduše nažehlíte – vše potřebné opět dostanete.

3 tipy, na co myslet při výběru reklamních předmětů 

1. Neřešte módnost, ale užitnost produktů – Pár let zpátky byly v dárkových předmětech nejpopulárnější flash disky, loni třeba fidget spinnery nebo designové lahve. Některým lidem se pak ale stalo, že měli doma obrandovaných úložišť třeba pět. Vždy tak v prvé řadě zvažte, jací jsou vaši zákazníci či klienti, co by jim udělalo radost a zdali už toho nemají plné šuplíky od vaší konkurence.

2. Upřednostněte vždy kvalitu před kvantitou – Raději vyberte pár klíčových partnerů či prémiových zákazníků a obdarujte je něčím hodnotným, než abyste zásobili všechny něčím méně kvalitním. Přibližně od roku 2012 můžeme také pozorovat trend co nejmenšího „znehodnocení“ výrobku logem. Váš brand by tak měl být na produktu potlačený, primární je vkusnost a maximální užitná hodnota dárku.

3. Stejně velký důraz jako na dárek samotný klaďte i na jeho obal – Velmi důležitý je první dojem, který z předmětu obdarovaný získá. A právě ten můžete výrazně ovlivnit balením produktu. Dejte si práci s osobním věnováním a dárek zabalte co nejpečlivěji, aby vypadal patřičně lákavě.

Ačkoli firmy utrácejí za reklamní předměty stále více (podle Asociace PPAI se tržby v oblasti propagačních produktů meziročně navýšily o 9,31 % a dostali se tak v roce 2017 na nejvyšší sumu za posledních 18 let vůbec), nejsou přehnané finanční náklady nutné. Lidem uděláte radost i levnějším dárkem, který dobře zohlední jejich potřeby. Z výzkumu PPAI totiž vyplynuly také důvody, proč lidé reklamní předměty používají, a na prvních dvou příčkách je jejich zábavnost a funkčnost. Alfou a omegou reklamních předmětů je tak mít dobrý nápad a především ho dobře zpracovat.