<<<

Nápis na lahev Chromotion RATHGEBER | © RATHGEBER GmbH & Co. KG
Ovocná pálenka Scheibel | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

Ovocná pálenka Scheibel

Víte, že nevšední lahev často rozhodne o tom, po jakém alkoholu nakupující sáhnou?

NOVINKY

Dejte vědět světu, že v lahvi se skrývá tekutý klenot!

Oficiální šampaňské Formule 1, pivní speciály, prémiová vína i rodinná pálenka, kterou mohli naši pradědečkové ochutnat už před 100 lety. Co mají tyto nápoje společného? Designovou lahev s luxusním nápisem či etiketou, která dává už z dálky vědět, že zákazník v rukou právě drží něco speciálního. Pojďte si prohlédnout, jak vypadají designové lahve se značením vytvořeným na míru.

Palírna Scheibel a lahev na alkohol s vlastním nápisem

Prvotřídní ovocná pálenka se v palírně Scheibel vyrábí už od roku 1921. Nejen pálenka samotná je však řemeslným skvostem. Stejnou péči jako výrobě tohoto luxusního alkoholu věnoval ředitel rodinného podniku Michael Scheibel i výběru lahve a jejího značení. „Představte si, že u klenotníka koupíte diamantový prsten. Třeba jako dárek. A prodejce jej jednoduše zabalí do plastového sáčku,“ vysvětluje Michael Scheibel důvod výběru stylové lahve pro ušlechtilý alkohol pálený stejně jako před sto lety.

Staré české úloví říká, že jíme i očima. A pro nápoje – obzvláště pro luxusní alkohol – to platí také. Koneckonců zákazník by měl znalosti, lásku a čas investovaný do hotového výrobku zažít všemi smysly.

Šampaňské Carbon: Oficiální nápoj vítězů Grand Prix

Víte, kterou značku šampaňského oficiálně používá při svých závodech Formule 1? Pokud si tipujete Carbon z Champagne House Devavry v Champillon, máte pravdu. Tímto čestným titulem se šampaňské pyšní od července 2017. „Unikátní součástí šampaňského je láhev vyrobená z karbonu. Tento materiál, který je pro náš sport tak typický, symbolizuje úžasné nové technologie. Díky němu se skvěle hodí pro řidiče F1, kteří stanou na pódiu vítězů Grand Prix,“ řekl o lahvi šampaňského Carbon Sean Bratches, šéf marketingu Formule 1.

Stejně speciální jako lahev samotná jsou i etikety, které ji zdobí. „Pro etikety ve variantě zlatá/černá a stříbrná/červená s logem Formule 1 jsme zvolili provedení 3D ražený hliník. Pro poslední variantu – zlatý vavřínový věnec s vlajkami pro vítěze závodu – jsme vybrali Chromotion, další z našich top 3D produktů,“ doplňuje Oľga Königová ze společnosti RATHGEBER.

Víno a pivo v krásné lahvi boduje i v Čechách

Dát lidem na první pohled vědět o tom, že se v lahvi ukrývá tekutý poklad, se rozhodlo i spousta českých a moravských firem, které žijí výrobou piva a vína. Výjimečný výběr, lednové nebo slámové víno, ale pivní speciály… to všechno si zaslouží nevšední lahev, která rozhodne o tom, po jakém kousku nakupující sáhnou.

O tom, že krásné nápisy a etikety vyrobené u nás v RATHGEBERU vyjdou podle očekávání, svědčí i první cena v kategorii Nejkrásnější lahev roku 2012, kterou zdobí právě náš nápis Chromotion. Prohlédnou si ji (ale i oblíbená česká piva, která se chlubí speciální lahví či etiketou od RATHGEBERU) můžete v článku Skleněné pivní klenoty: Podívejte se s námi do historie pivních lahví a etiket.