<<<

Palmers a spolupráce s firmou RATHGEBER | © RATHGEBER, k.s.
Kupónové mince Palmers od RATHGEBER | © RATHGEBER, k.s.

Kupónové mince Palmers od RATHGEBER

Nejednalo se o peníze, a přesto si v roce 1949 u Spolkového ministerstva financí vysloužily status oficiálního platidla – zářivě zelené mince s nápisem Palmers.

PERSONALIZACE

Tak hezké, až je skoro škoda je utratit. Poznejte dárkové mince Palmers

Nejednalo se o peníze, a přesto si v roce 1949 u Spolkového ministerstva financí vysloužily status oficiálního platidla. Zářivě zelené mince s nápisem Palmers. Speciální kupóny do obchodního řetězce s luxusním prádlem vykouzlily úsměv na rtech nejedné ženě. A manželům, dcerám i maminkám ulehčily nakupování dárků. Brilantní nápad, který žije dodnes. A RATHGEBER mu dal novou tvář. 

Perfektní v každém detailu. Díky ROYALPLASTU    

Zdá se to neuvěřitelné, ale speciálními mincemi mohou zákazníci Palmers platit už 78 let. Oblíbená značka se spodním prádlem mezitím prorazila do 20 zemí světa a originální dárkové kupony jsou tu stále. RATHGEBER se totiž postaral o to, aby si mince Palmers zachovaly moderní vzhled a zůstaly maximálně odolné.

„Neměli jsme jednoduchý úkol. Něco téměř dokonalého jsme chtěli ještě vylepšit,“ říká Klaus Dargahi, generální ředitel smart-TEC, dceřiné společnosti skupiny RATHGEBER. Ale povedlo se. Nové mince mají propracované ražení doplněné luxusním zlatým reliéfem. Každá křivka honosného zlatého nápisu je díky technologii ROYALPLAST vyvedena k dokonalosti a celý povrch zaplavuje transparentní PU materiál, který reliéf chrání, ale zároveň nechává vyniknout každý jeho záhyb. Díky tomu může rakouská značka Palmers i nadále dokazovat prestiž, kterou se pyšní už více než 100 let.

Místo dárku poukázka v podobě mince     

To, co začalo v roce 1914 v Innsbrucku, je dnes pro zákazníky standardem ve více než 300 prodejnách po celém světě. Značka Palmers se rychle stala módní ikonou a ženy i muži po celém Rakousku obdivně vzhlíželi k plakátům propagujícím krásné krajkové prádlo, noční košilky, plavky nebo ponožky a svůdné silonky. Všichni je chtěli nosit. A z produktů Palmers se tak staly ideální dárky k Vánocům, k narozeninám nebo třeba ke Dni matek.

V roce 1940 proto Palmers svým zákazníkům představilo novinku. Zelené mince různých hodnot, které sloužily jako poukázky do obchodů a byly skvělou volbou pro všechny, kteří přání svých blízkých nedokázali zcela odhadnout. Značka Palmers tím už tenkrát vyřešila problém, jenž mnozí z nás zažívají neustále. Nyní se však ve spolupráci se společností RATHGEBER jeho řešení rozhodla ještě vylepšit.

Personalizace: S vlastním obrázkem i textem zákazníkům na míru    

Díky pokročilým technologickým postupům RATHGEBERu je výroba mincí rychlá a snadná. Palmers tak může dát větší prostor fantazii a nechat zhotovit limitované edice s tematikou jednotlivých zemí nebo speciálních příležitostí k obdarování, na pořadu dne jsou ale také dárkové boxy s unikátními mincemi, které značka pošle přímo cílovému zákazníkovi. Dalším krokem už jsou jen individuální designové mince.

„S našimi mincemi bychom se chtěli stát průkopníky v personalizaci,“ říká vedoucí prodeje značky Palmers, Daniela Kadensky, která má celý projekt na starosti. „A skupina RATHGEBER je partnerem, který moc dobře chápe podstatu a důležitost individuálního přístupu k zákazníkovi,“ dodává.

Už dnes Palmers nabízí svým obchodním společníkům možnost připojit na dárkové mince své logo, v budoucnu by ale individuální design měl být dostupný pro všechny zákazníky. Milovníci luxusního spodního prádla tak brzy v dárkové krabičce objeví mince s individuálním věnováním nebo třeba s jejich oblíbeným obrázkem. Tak hezké, až jim skoro bude líto je utratit.