<<<

Prémiové obaly RATHGEBER – pro kosmetiku | © Rathgeber, k.s.
CHROMOTION® - JVL | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

Věděli jste, že…

Detailní zobrazení struktury v mozku vyvolá podobnou představu, jako by zákazník produkt držel přímo v ruce?

OBALY A KONKURENCE

Prémiové značení: Když obal prodáv

Encyklopedie popisují „obal“ jako výrobek určený k ochraně produktu. Tak jednoduché to ale není. Obal totiž vzbuzuje zvědavost, touhu se výrobku dotknout a vlastnit ho. Obal prodává. Podívejte se na prémiové obaly a značení, které zákazníka zaujmou a pomohou vašemu výrobku vyhrát nad konkurencí.

Dobrý první dojem a touha se výrobku dotknout

Pojem Haló efekt zná asi každý. Přesně tak totiž pojmenováváme celkový první dojem, pomocí kterého si o „novém“ člověku uděláme jasný obrázek už po několika vteřinách. Takto funguje nejen seznamování s cizími lidmi. Podobný přístup máme také k věcem. Dobrý první dojem zkrátka vyhrává ve všech oblastech.

Proto jsme se rozhodli soustředit se mimo jiné také na prémiové obaly a značení, které vyvolají ty správné emoce na první pohled. Zároveň také vzbudí v zákazníkovi touhu se výrobku dotknout… Mimochodem, věděli jste, že pokud se zákazník výrobku dotkne nebo ho rovnou vezme do ruky, stoupne pravděpodobnost nákupu o celých 40 %?

Další praktické informace o obalech spolu s ukázkami prémiových obalů najdete na stránce: Krásné na pohled i na dotek – 3D marketingová značení pro prémiové produkty a jejich obaly. Malou ochutnávku jsme pro vás připravili také přímo ve fotogalerii níže.